هتل های شیک روسیه
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل لت مسکو روسیه

یکی از هتل عای شیک و زیبا روسیه هتل 4 ستاره لت مسکو روسیه است که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل لت مسکو روسیه دارای ۳۰۴ اتاق شیک و تمیز که با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد و مسافران تور روسیه می توانند برای خرید و هدیه خریدن به آنجا بروند. از امکانات تفریحی و ورزشی هتل لت مسکو روسیه می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ و ... مخصوص مسافران تور روسیه اشاره کرد که همه در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. خدمات زیبایی هتل بسیار مناسب برای مسافرانی است که می خواهند آرایش روسی را روی چهره ی خود امتحان کنند. رستوران های این هتل دارای غذاهای بین المللی و محلی و انواع دسر ها مخصوص مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل لت مسکو روسیه:

اتاق های پاک و بدون دود، اتاق های ویژه معلولین, ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی مخصوص مسافران تور روسیه ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ, خدمات زیبایی, اینترنت, رستوران,بار, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور روسیهمی باشد. 

هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه

 

هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه (Moscow Marriott Royal Aurora Hotel) از جمله هتل های 4 ستاره روسیه است که یک مکان ایده آل و خوب در مرکز مسکو می باشد. این هتل فاصله ۲ دقیقه ای از سالن تئاتر بولشوی و فروشگاه GUM دارد وبه کرملین و میدان سرخ و ایستگاه های مترو تئاترالنایا، آخوتنی ریاد بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور روسیه دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

امکانات هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه:

هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه دارای 230 اتاق،38 سوئیت و 11 اتاق جلسه می باشد.از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل ماریوت رویال آرورا مسکو روسیه می توان به:اتاق های بزرگ، فضای داخلی شیک،منحصر به فرد و لوکس، دسترسی وای فای رایگان در سراسر هتل،مرکز تناسب اندام،آبگرم و سونا برای مسافران تور روسیه، یک سالن ماساژ آرامش بخش واستخر،دستگاه های خودپرداز،رستوران با انواع غذاهای بین المللی ،نوار لابی برای نوشیدنی پس از شام ،یک مرکز کسب و کار مدرن،خدمات اجاره اتومبیل و...اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ساووی موسکو روسیه

هتل 5 ستاره ساووی موسکو روسیه که از بهترین و قدیمی ترین هتل های مسکو محسوب می شود،در مرکز پایتخت روسیه قرار گرفته و در سال 2005 بازسازی آن انجام شده و به عنوان یکی از عضو های معتبر هتل های لوکس جهان انتخاب شده است. فاصله این هتل با اماکنی مانند بولشوی و معالی تئاتر، میدان سرخ، موزه کرملین، بوتیک مد روز و کافه ها بسیار نزدیک می باشد.هتل ساووی موسکو روسیه اکنون به بالاترین سطح از تجمل و رفاه و آسایش برای مسافران تور روسیه رسیده است.

هتل ساووی موسکو روسیه اتاق هایی لوکس با طراحی به سبک ایتالیایی دارد.از امکانات این اتاق ها می توان به تلویزیون LDC, تخت های کوین سایز , تشک های ارتوپدی و بالش ضد حساسیت , مینی بار و آب معدنی، اینترنت رایگان و...اشاره کرد. غذاهای روسی نیز در رستوران برای مسافران تور روسیه سرو می شود و در محیط دنج  هتل قهوه و سایر غذاهای سبک و شیرین ارائه می شود.همچنین امکانات آبگرم در هتل شامل استخر شنای سرپوشیده، یک مرکز سلامتی و ماساژ شیاتسو می باشد. هتل دارای یک مرکز تناسب اندام با کلاس های تناسب اندام و سالن ورزش نیز می باشد.

امکانات هتل ساووی موسکو روسیه:

روم سرویس 24 ساعته, ترانسفر فرودگاهی, شاتل, اتاق ماساژ, اسپا, استخر, سونا, جکوزی, حمام آفتاب, اینترنت پر سرعت, خشکشویی, اتو شویی, سالن ورزشی, سیستم تهویه عالی, رستوران, کافی شاپ ،پارکینگ رایگان و...از جمله از امکانات رفاهی هتل ساووی موسکو روسیه به شمار می روند که میهمانان تور روسیه می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل رککو فرت آستریا روسیه

هتل رککو فرت آستریا روسیه که واقع در شهر بزرگ سنت پترزبورگ در روسیه می باشد،از جمله بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره روسیه است.این هتل به کلیسای سنت ایزاک بسیار نزدیک بوده و تا میدان کاخ ، موزه هرمیتاژ و خیابان نوسکی تنها 10 دقیقه پیاده روی دارد.در واقع موقعیت و امکانات بسیار خوب این هتل باعث جذب گردشگران تور روسیه شده است.

هتل رککو فرت آستریا روسیه دارای سالن استراحت و تفریح می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند در آنجا به خوردن چای و قهوه همراه با پخش موسیقی ملایم مشغول شوند.همچنین این هتل یک تریای شیک و رستوران نیز دارد که  که در آن غذاهای اصیل روسی طبخ می شود.این هتل دارای یک سالن رقص و تالار به نام Winter Garden بوده که ظرفیت آن به اندازه ۴۵۰ میهمان می باشد.Admiralteyskiy نیز برای مسافران روسیه که به تاریخ،فرهنگ و موزه علاقمندند،گزینه مناسبی است.

امکانات هتل رککو فرت آستریا روسیه:

هتل رککو فرت آستریا روسیه در کل 211 اتاق دارد که طراحی همه آنها بسیار شیک و لوکس بوده و زیبایی دوچندانی به اتاق ها بخشیده است.از جمله امکانات رفاهی هتل نیز می توان به:رستوران،کافی شاپ،سالنماساژ، سولاریوم و سونا ،مرکز اسپای مجهز،امکان ورزش در سالن تناسب اندام،سرویس دهی فوق العاده،راهنمای تور،دستگاه خود پرداز و...اشاره کرد که میهمانان تور روسیه با استفاده از این امکانات سفر آرام و بدون دغدغه ای را تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل راشین سیزن سوچی روسیه

هتل راشین سیزن سوچی روسیه که یکی از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد،دارای بالاترین استانداردهای بین المللی و از بهترین و لوکس ترین هتل های سوچی روسیه است.این هتل در محل پارک المپیک سوچی واقع شده و فاصله آن تا فرودگاه سوچی 10 کیلومتر می باشد.این هتل به دلیل خدمات و امکاناتی با درجه کیفی بسیار بالا همواره مورد استقبال مسافران تور روسیه بوده است.

هتل راشین سیزن سوچی روسیه دارای 200 اتاق است که چشم انداز بسیار زیبایی دارند.از جمله امکانات این اتاق ها می توان به تلویزیون ال سی دی به همراه گیرنده ماهواره ، یخچال ، کتری برقی ، سشوار، اینترنت و ....اشاره کرد که میهمانان تور روسیه می توانند اقامت راحتی را در آنها داشته باشند.

هتل راشین سیزن سوچی روسیه دارای رستورانی شیک به نام Dyagilev می باشد که با ظرفیت 180 صندلی و طبخ انواع غذاهای سنتی و اروپایی، آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران روسیه می باشد.همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از ماساژ و سونا هتل نیز استفاده نموده و اوقات خوب و لذت بخشی را تجربه نمایند.

امکانات هتل راشین سیزن سوچی روسیه:

اینترنت پرسرعت بی سیم، هاکی، اسپا و ماساژ، سونا و حمام ترکی، اجاره دوچرخه، استخر سرپوشیده، صرافی، رستوران، سالن زیبایی، بدنسازی، رستوران بوفه و بار، فروشگاه، خدمات نگهداری از کودک، خشکشویی، سیستم تهویه مطبوع بسیار مدرن و...از جمله امکانات رفاهی هتل راشین سیزن سوچی روسیه می باشند که گردشگران تور روسیه می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه پاییز 95

تور روسیه آبان 95

تور روسیه آذر 95

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

 





:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های روسیه , لوکس ترین هتل های روسیه , مجلل ترین هتل های روسیه, هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: